Gediks Santai

Wednesday, February 23, 2011
Dah lame rsenye aku tak kua beriadah bersama MyFiance... Last week tetibe aje kitorg yg tgh keja ni dilande kebosanan.... Ape lagi otak aku pon berlige-lige pikir nk buat ape.... Pilihan tempat yg slalu kitorg g riadah kat Lake & Wetland Putrajaya, Dataran Putrajaya, Tasik Titiwangsa (ni stock tempat2 main kereta/mancing/berkuda).... Kereta kitorg masuk workshop...x siap2 lagi...huhuu..repair sendiri jer...x de mase ngadap keta 2 jerk... dah la sgale benda dlm keta 2 halus2... skru pon comey2 jerk.. mmm... nnt la yer C. Car awk rehat dulu...huhuu.. Klu mancing lak...aku malas nk siang ikan...ikan yg kitorg slalu dpt, kitorg akan mkn.. tp yg besar2 aje... yg kecik2 kitorg akan lepaskan blik...

Lain2 tmpat yg feveret lagi mcm Tasik kt Selayang... Haa....yg ni tempat utk main layang2.... Actually depan opis aku ni pon de tasik gak.... Tasik Cempaka, tp tasik ni x semeriah tasik kat Selayang 2 (khas utk layang2).... Kat sini layang-layang mmg byk... tujuan utama org dtg cini nk main layang-layang... de gak aktiviti lain...mcm jogging, berbasikal (bwa sndiri), mancing, ade playground khas utk kanak2 riang...huhuuu...

Pada ari itu... aku tidak terkecuali mmg dtg sane nk main layang- layang... layang-layang feveret aku colorful dan yg besar...hahaha...aku x mo yg kecik2 coz dh de pengalaman main yg kecik.... hanyut tah kemana, tali putus lah.... tp de gak baik buruk yg kecik ngan yg besar...yg kecik angin sepoi2 pon leh naik tinggi... tp klu yg besar kena tunggu angin betol2 kuat n stabil baru leh naik...

Mase aku smpai angin mmg kuat, sgt syok wooo... ni lah yg aku tunggu..

Tgk lah 2...angin kuat mse aku nk beli layan-layang nih

Mr. X (x tau name die) ...huhuu...tlg pasang layang-layang aku...testing dulu mne tau x leh terbang ker.... nnt leh tukar... hehe...

Ni lah layang-layang yg aku pilih...shantek kan...
i likes...huhuu..

Ready..... GO.... Terbang sudah..

Steady lah bro...feewiitt...hahaa...so sweet..

Byk tak layang-layang kat cini...ni sebahgian ajer....de byk lagi (hp aku ni x dpt nk snap smua)


















5 comments:

  1. eda_ej said...:

    bapak beso layang2 ko..

  1. cik linda said...:

    haha...mmg beso pon..tinggi mcm cd kot...ke lebih lagi...2 lah klu harith ade mse 2...mesti suke die..

  1. This comment has been removed by the author.
  1. elehh... nnt kte pun nk jugak beli layang2 lg besar.... hahahahaaa

  1. Nini D.. said...:

    JGN LUPA DTG CLAIM HADIAH....

    http://sparklemaneh.blogspot.com/2011/03/final-series-of-teka-biskut.html

Post a Comment