Lagi Sekali....

Tuesday, February 8, 2011
Entry yg sblm ni aku de cite pasal mak aku admit kat Klinik Yasmin coz nk operate...entry kali ni pon same gak..mak aku lagi sekali admit kat spital Manjung n spital Selayang...mesti nk tau kenape kan??

Selepas mak aku operate kt Klinik Yasmin...mak aku mengalami kebocoran...tiap kali mnum air je...air yg diminum 2 akan keluar balik ikut bawah...klu kite nk buang air kecik mesti kite rase nk buang kan...ni tak..trus je dh rse basah...

Mak aku g check up semula kat Klinik Yasmin, doktor ckp salur kencing mak aku terpotong skit maybe berlaku mse operation 2...mak aku soh doktor 2 bertanggungjawab...doktor 2 usahakn sebaik mungkin...tp klinik 2 x dpt settlekan problem ni...coz kat citu x de pakar utk buah pinggang or seangkatan dgnnye...doktor Klinik Yasmin rujuk kes mak aku 2 kat Spital Manjung..

31 Jan - 2 Feb 2011 mak aku lagi skali masuk wad...kat spital Manjung pon x de pakar utk sakit mak aku 2...spital Manjung rujuk lak kt spital Selayang..

2 Februari 2011 , jam 10 pg mak & bapak aku smpai spital Selayang naik ambulance...patutnye pagi 2 dh operate msukkn tiub utk sementara luke yg terpotong 2 sembuh...tp tunda smpai ptg coz doktor tgh wat operation buah pinggang mase 2...

Aku smpai lewat coz de byk keja yg blom settle..tp aku sempat smpai sblm mak aku masuk bilik bedah...jam 4ptg mak aku pon masuk bilik bedah...dlam jam 6.30ptg mak aku pon kua dr bilik bedah...doktor bius hanye separuh badan jerk...mak aku senyum mase kua 2...bermakna masuk tiub berjaya (klu x berjaya mak aku kena jalani pembedahan yg besar)...aku x nk la mak aku operate besar2 coz mesti perit kan...hope bile dh masuk tiub ni...luke mak 2 sembuh seperti sediakala...sian kat mak aku...

Mak aku dok kt spital Selayang smpai hari Isnin 07/02/2011...mak pon dh ok..cergas mcm org biase...cume kenkadang still sakit skit2...pg 2 aku n myfiance uruskan segale dokumen kua msuk spital...dh settle smua aku pon gerak antar mak smpai Slim River...kat sana bapak n pcik aku dh tunggu...hantar separuh jalan jer...coz msing2 de keja...hope mak rajin2 mkn ubat n jage kesihatan..jgn buat keja2 berat lagi..

Lepas mkn...salam pelok cium smua...aku pon gerak blik KL...sgt2 penat...mcm2 hal terjadi di awal thun 2011 ni...hope dgn dugaan yg diberikan ni..buat aku lebih tabah utk tempuh hari2 esok...

Mase ni langsung dh x ingat nk snap ape2 gambar...letih n x de mood..

0 comments:

Post a Comment