Pagi Hari

Wednesday, March 9, 2011
Dh lame kot aku x buat bfast sndiri... Asyik mkn kat kedai jer... X bagus utk kesihatan... bknnye sedap mane pon mkn kat kedai tuh... Tp Aku masak sdap ker??? Berkhasiat ker??? Kuwang...Kuwang...Kuwang...

Huhuu... X kesah la yg pnting aku masak... Air tangan sndiri lagi sedap kot... Tgk 2 perasan lagi..

Samb cite.... Pagi ni aku buat lempeng kelapa cicah sambal ikan bilis... Pepagi lagi aku dh bangun... Bereskan segale urusan dapur dulu.... Dh berkurun kot x kemas... Hehee...

Kelapa parut aku beli smlm utk masak lemak de lagi... sbb 2 aku wat lempeng pagi ni... Blik keja smlam dgn mood yg rajin aku masak, masak lemak cili api ayam n kentang... mmg meletop rsenye... Puas hati.... Cili api kali ni bkn cili pondan... Klu tak 2 slalunye cili yg aku beli x pedas pon... sakit hati jerk...

Dr mlm td aku kerjakan ikan bilis.... Ikan bilis ni x berkopek lagi... Aku x suke sambal boh ikan bilis yg x berkopek... Mmg aku x mkn klu mcm 2...
Maaf lah tang mkn2 ni kadang2 agak cerewet skit... hehee

Ini lah die.....

LEMPENG KELAPA & SAMBAL IKAN BILIS




* Sebenarnya aku windu lempeng kelapa yg mak aku buat..hukhukhuk...*

0 comments:

Post a Comment